søndag den 17. december 2017

3. søndag i advent

I dag er det 3. søndag i advent, så vi har igen fundet fine pakker i vores julesokker :) Jeg vil dog starte med at vise jer, hvad der var i sokkerne sidste søndag, 2. søndag i advent, for jeg fik ikke postet noget indlæg om det, da vi havde meget travlt sidste weekend.

Vi starter derfor med at se, hvad der var i sokkerne i søndags. Christian fik en biloplader til sin nye telefon (der har et andet miniusb-stik end den, han allerede har i bilen) og et krus med katte "flash mob" :D Kunne ikke stå for det.




Af sine forældre fik han et par sorte sokker, hvor der under bunden står "Jeg elsker katte", hvilket var årsagen til, at min svigermor har købt dem, for det er da rigtig sødt. Både de og vi elsker katte, så det var en god og betænksom gave. Desværre har min svigermor ikke fanget, hvad der også står på sokkerne, nemlig: "just kidding". Så "jeg elsker katte - just kidding" - bare for sjov. Så Christian blev lidt overrasket over at få de sokker, for de siger jo præcis det modsatte af, hvad han mener og hvad der var min svigermors tanke med gaven.

Hvem fanden (ja, undskyld mit sprog) laver sådan nogle sokker?? Hvis jeg ikke syntes, Mads Christensen var en klovn før, så har det her i hvert fald ikke hjulpet! Synes, det er virkelig usympatisk! Og min svigermor blev rigtig ked af det, da hun fandt ud af, hvad der rent faktisk stod på sokkerne :( Er der virkelig nogen, der synes, sådan nogle sokker er fantastiske og sjove? :|
Enden på det hele er dog god. Min svigermor havde købt to par, så Christian fik det andet par også, så nu kan han have et par "jeg elsker katte"-sokker og et par "just kidding"-sokker ved at sætte dem sammen sådan :D Perfekt kompromis :)




Jeg fik et sødt sæt Medusa Nislinge-tallerken og skålesæt. Tallerkenen har jeg dog byttet til denne på billedet, også fra serien, da jeg syntes, den passede bedre som slikfad til jul :) Glæder mig til at fylde dem med lækre julegodter! Derudover fik jeg en lyskæde med timer (batteridrevet), som skal ud og sidde på det lille "juletræ", som står ved Puttes gravsted. Den fik jeg af Christians forældre.<3




I julesokkerne i dag, 3. søndag i advent, har der været de her fine ting: <3

Christian fik en bog, Buffy the Vampire Slayer Encyclopedia. som er et opslagsværk om serien udgivet i forbindelse med 20 års jubilæet for serien (i år). Han glæder sig meget til at kigge i den, men må vente, til vi er færdige med at se serien færdig, så der ikke kommer nogen spoilere. ;)




I min julesok var der i dag et fint, speciallavet ophæng til juletræet med Jack Skellington <3 Den ene side er blank/glimrende sølv og den anden sort. The Nightmare Before Christmas er en klassisk julefilm herhjemme (selvom mange ser den til Halloween), så han hører sig helt sikkert til på juletræet! :)




Derudover var der de her The Simpsons Lego-figurer. Vi var i Legoland i sommers for første gang i mange år, og der var en byttetavle i en af butikkerne, hvor man kunne bytte sine samlefigurer til andre. Jeg ville meget gerne have haft en eller flere Simpsons-figurer, men dem solgte de ikke mere, så det kunne ikke lade sig gøre. Så måtte nøjes med en Lego-dame-køleskabsmagnet i stedet.
Christian har så været på nettet og finde de her fine figurer til mig <3 Er rigtig glad for dem. Må se, om jeg kan finde nogle Lego-figurholdere, så de kan komme op at hænge på køleskabet :)



Fælles i dag har vi også fået to dåser med Christians mors lækre hjemmebagt julesmåkager <3 Rigtig dejlig gave :)

Phoebe har selv bestemt sin adventsgave, for hun var overbevist om, at den katnippose, jeg syede til noget families katte, måtte være til hende. Så den fik hun lov at få. Og jeg måtte så sy en ny. Men hun var glad for den. Hun sov med den hele aftenen, efter den havde fået tæv :D



Det bliver alt herfra i dag. Jeg håber, I alle har haft en rigtig hyggelig 3. søndag i advent :)

4 kommentarer:

  1. Hvor er hun altså sød <3

    Og sikke fede gaver I har fået - er vild med dem alle. Men godt at hun havde købt to sæt sokker - han er til tider for meget ham Mads C.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg kunne ikke stå for hende ❤ Så hun fik lov at beholde den.
      Ja, dejlige gaver 😊 vi har også fået de sidste pakker. Prøver bare at samle kræfter til at få fotograferet og blogget om dem. Det kniber lidt i de her dage, som du nok kan se af, hvor lang tid jeg har været om at svare dig her. Jeg håber, I havde en dejlig juleaften 😊

      Slet
    2. Det kan du tro vi havde <3 Glæder mig til at se Jeres sidste gaver, det er så hyggeligt at følge med <3 knus

      Slet
    3. Dejligt at høre ❤ Nu ligger de på bloggen i det seneste indlæg sammen med julebilleder af kattene 😊

      Slet