tirsdag den 20. december 2016

4. søndag i advent

Weekenderne i december er altid fyldt godt op for os, så i dag får I med et par dages forsinkelse det sidste kig i julesokkerne for i år. Vi var faktisk stort set ikke hjemme hele 4. søndag i advent, da vi kørte til Jylland for at bytte gaver med min far og hans kæreste. Vi nåede dog lige at hygge med adventspakkerne ved morgenmaden, inden vi kørte.

Jeg har fået mange dejlige og fine ting af Christian i min adventskalender i år, og i søndags var ingen undtagelse. Der fik jeg endnu et fint Medusa-ophæng, som jeg glæder mig rigtig meget til at hænge på juletræet senere i denne uge.



Jeg var også rigtig glad for at finde endnu en skøn Simpsons årskalender, som jeg har fået nogle år i træk. Jeg er ret glad for The Simpsons, og det er så hyggeligt, at læse et nyt citat fra serien hver eneste dag.




De sidste pakker i Christians adventskalender indeholdt lidt mere god chokolade i form af Gianduja-bomber fra Hotel Chocolate og en lidt nørdet t-shirt for rigtige Buffy the Vampire Slayer-fans. På billedet af t-shirten herunder kan du se trykket på den.






Christians forældres adventskalender indeholdt i søndags en sampak af små plader Rittersport til hans far, og hans mor fik et virkeligt fint kattekrus med motiv af Alex Clark. De blev begge rigtig glade for gaverne. Kattekruset kan du se her: Alex Clark kattekrus.


Det bliver alt herfra for nu, da armene svigter lidt i disse dage, så jeg har Christian til at hjælpe mig med at skrive (det gjorde han i går aftes, så jeg bare kunne nøjes med at sætte billeder ind i dag). Julen er efterhånden meget tæt på, og mangler du opskrifter til den gode julemad, vil jeg anbefale, at du følger med her på bloggen og/eller på bloggens Facebookside, da jeg i løbet af de kommende dage vil finde nogle af mine allerbedste opskrifter frem til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar