søndag den 20. november 2016

Vinderen af katteadventskalenderen er fundet!

Det er blevet tid til at finde en vinder af konkurrencen om en lækker adventskalender til kat :) Tak til alle jer, der har haft lyst til at deltage i konkurrencen. Jeg har virkelig nydt at læse om jeres dejlige katte.

Fordi der har været så mange deltagere, har jeg bestemt, at jeg udtrækker en ekstra lille præmie :) Den består af en julegave med lækkeri og legetøj til den heldige kat.

Herunder kan du se, om du er den heldige, der har vundet adventskalenderen eller den ekstra julegave :)




Jeg har som sædvanligt brugt www.random.org til at trække en vinder, så alt går helt fair til.


Vinderen af adventskalenderen er:



Stort tillykke til Sidsel samt Neo og Shira, som skal modtage den fine adventskalender. Jeg håber, I bliver rigtig glade for indholdet :) Du skal senest tirsdag 22. november kl. 12 sende mig en mail med din adresse. Alternativt kan du sende mig en besked på bloggens Facebookside. Hvis jeg ikke hører fra dig inden da, trækkes en ny vinder.



Vinderen af ekstrapræmien:

Som jeg skrev ovenfor, har jeg valgt at lave en lille ekstrapræmie, en julegave med lækkeri og legetøj til en af de katte, som ikke løb med hovedpræmien :) Også her har jeg fundet en vinder, og det er:



Stort tillykke til Tove Ekkelund og Mailo. I vil modtage en ekstra lille julegave herfra. Jeg håber, at pakken vil gøre glæde :) (Og I må selvfølgelig selv om, hvornår pakken åbnes. Bare fordi jeg kalder det en julegave, behøver I ikke vente til juleaften ;) ). Du skal også sende mig en mail med din adresse eller sende adressen via en besked på bloggens Facebookside. Den skal være mig i hænde senest på torsdag 24. november. Som med hovedpræmien vil der blive trukket en ny vinder af ekstrapræmien, hvis jeg ikke hører fra dig.
------------------------------------------

Det har som altid været superhyggeligt med julekonkurrencen, og jeg håber, at I har lyst til at lege med en anden gang :) Såfremt mine hænder arter sig, vil jeg i løbet af de næste uger få svaret på jeres kommentarer i konkurrencen. Jeg har nydt at læse om hver og en af jeres skønne katte og håber, at I og kattene vil få en rigtig dejlig jul med masser af nus, hygge og forkælelse <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar