tirsdag den 8. marts 2016

Vinderen af kattehyggepakken er fundet!

Det er blevet tid til at finde en vinder af hyggepakken med lækkerier og legetøj til kat :) Jeg har set frem til at glæde en af jer med den gode besked, og det sker altså nu. Tak til alle jer, der har deltaget. Jeg har nydt rigtig meget at læse om jeres katte :)

Desværre kan ikke alle vinde, selvom jeg under alle jeres dejlige katte præmien, men er det ikke dig, der har vundet, så se med på bloggen i morgen, hvor endnu en hyggepakke bliver udloddet! Jeg håber, at I har lyst til at vende tilbage og deltage i den konkurrence også :) Nye deltagere er selvfølgelig også altid velkomne.

Nu vil jeg ikke trække den længere, så nedenfor kan du se, om du er den heldige vinder af hyggepakken:




Jeg har som sædvanligt været forbi random.org for at vælge en tilfældig vinder mellem jer, der har deltaget, og det blev:



Stort tillykke til Rikke Bønkel Vetvik, samt misserne Vida, Fabian og Kat! Jeg håber, at I bliver rigtig glade for hyggepakkens indhold :)

Du skal sende mig en mail med din adresse, så jeg ved, hvor pakken skal sendes hen. Hører jeg ikke fra dig senest på fredag 11. marts, vil der blive trukket en ny vinder.

---------------

Nu vil jeg gå tilbage og genlæse og kommentere jeres dejlige fortællinger om kattene i jeres liv :) Vi ses forhåbentlig i morgen til endnu en konkurrence. Hav en rigtig dejlig dag derude :)

2 kommentarer:

  1. Hvor skønt! Det var tiltrængt lige i dag.
    Vi glæder os. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke igen :) Jeg sender præmien en af de nærmeste dage.

      Slet