søndag den 6. december 2015

2. søndag i advent

Det er igen blevet søndag, og det betyder endnu et kig i julesokkerne :) Det har været en ganske indbringende dag, når jeg skal sige det selv. Har fået rigtig fine gaver både af min bytte-nisse og af Christian. Vi havde begge tre fine pakker at pakke ud i dag. Herunder kan du se indholdet :)

I dag får I Christians pakker at se først. Hans pakker i dag indeholdt et fint lille keramikhonningkagehus med led-lys. Det kunne jeg ikke stå for. Lige nu står det fint og lyser på sofabordet.




Derudover var der i de andre pakker lidt retro-guf - Raidar-chokolade (som en kort overgang i år skiftede tilbage til sit gamle navn, Raidar. Nu er de dog skiftet tilbage til Twix-navnet), og en flaske rigtig god rødvin. Han har fået den før i julegave fra firmaet, men da han nu er fyret, vanker der jo ingen julegaver derfra. Så jeg syntes, han skulle have lidt god rødvin til samlingen :)





I mine pakker var der i dag de her fine ting. Fra min bytte-nisse var der en lenspen. Det er sådan en dims, man kan bruge til at rense glasset på kameraobjektiverne. Den er rigtig fin. Har godt nok en i forvejen. Den er dog mindre end den her, som er på størrelse med Christians, så nu skal jeg ikke stå tilbage for ham, når vi hiver vores lenspenne frem ;)




Jeg har længe gået og tænkt, at jeg gerne vil have ludo-brætspillet, bare det gamle originale. Det må jeg have nævnt på et tidspunkt, for det pakkede jeg op i dag :) Glæder mig til at komme i gang med at spille det. Derudover var der i min anden pakke fra ham 6 par fine julesokker. Dem er jeg super glade for. Har allerede taget et par i brug (dem med julemanden - on the nice list, står der på dem. Så er jeg på den sikre side med pakkerne til jul ;) ). Så nu sidder jeg her med rød- og hvidstribede tæer :D Meget fint.





I kattenes julesok var der i dag guffestænger (Vitakraft - til Phoebe) og et sæt til at lave kattegræs med. Så det skal vi i gang med at så. Græsset udenfor er ikke så spændende mere, så de trænger til noget godt og saftigt herinde også.

Apropos kat, vil jeg lige minde om, at Zooplus også kører julekalender i december, og i dag kan man finde en kode, der giver 5% rabat på ens bestilling. Koden gælder til og med 8. december :) Der er noget forskelligt bag hver låge, ofte en gratis gave, som man kan få med, hvis man bestiller den dag (hvis ikke gaven gælder flere dage, som koden omtalt ovenfor gør). I øvrigt er Ozzy jo stjerne i Zooplus' årskalender 2016, som også kan købes gennem siden. Jeg har ladet mig fortælle, at den kommer som en gratis gave i deres julekalender en dag i december :) Så hvis skal Ozzy og andre fine dyr op på din væg i 2016, kan du jo holde øje med julekalenderen. Her kan du se Ozzy i kalenderen, som vi allerede har fået fingrene i :)




Nu vil jeg stoppe igen, for vi vil slappe af og spille et par spil. Måske ludo i dagens anledning :) God adventssøndag til jer.

2 kommentarer:

  1. Dejlige gaver og sikke fine sokker :-D

    Hvor er han smuk i kalenderen <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja, han er en virkelig fin og smuk dreng <3

      Slet