lørdag den 21. november 2015

Sidste chance for at deltage i min jule-giveaway: Vind en lækker adventskalender til din kat!

Det er ved at være absolut sidste udkald, hvis du vil have chancen for at deltage i min jule-giveaway om at vinde en lækker adventskalender til din kat (eller en kat, du holder af). Præmien består af en fin julesok med kattemotiv fyldt med fire pakker, som indeholder enten lækkerier eller legetøj. Er det noget for dig, og har du endnu ikke deltaget, så slå et smut forbi konkurrencen og se, hvordan du deltager: Jule-giveaway: Vind en lækker adventskalender til din kat!

Konkurrencen løber til i morgen kl 12, hvorefter jeg vil trække en heldig vinder. Vinderen bliver offentliggjort her på bloggen og på bloggens Facebookside i morgen eftermiddag, så husk at tjekke, om du er den heldige :) Jeg skal nemlig ret hurtigt have en mail fra dig med din adresse, så pakken kan nå frem inden første søndag i advent. Modtager jeg ikke en mail fra vinderen senest onsdag 25. november kl 12, vil der blive udtrukket en ny vinder.



Jeg glæder mig rigtig meget til at trække en vinder i morgen! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar