torsdag den 20. november 2014

Vinderen af adventskalenderen er fundet!

Hvor er det dejligt at se, hvor mange der har har haft lyst til at lege med i min jule-giveaway om katte-adventskalenderen.. Har nydt at læse om jeres katte, så er glad for, at I har haft lyst til at fortælle lidt om de kære kattebørn :) Jeg har glædet mig rigtig meget til at trække en vinder, så jeg kan få sendt kalenderen afsted til den heldige kat. I dag er så dagen, så jeg har været forbi random-generatoren og trække et tal. Resultatet kan I se nedenfor.




Vinderen er: Line A N!



Vil du hurtigst muligt sende mig en mail med din adresse, så jeg ved, hvor kalenderen skal sendes hen? Hvis jeg ikke hører fra dig senest på søndag, udtrækker jeg en ny vinder, så adventskalenderen kan nå at komme frem inden 1. søndag i advent.

Stort tillykke, Line og til Rita, der er den heldige kat, som skal have glæde af adventskalenderen :) Jeg håber, hun bliver rigtig glad for den.

Tak til alle jer, der har haft lyst til at lege med. Det har været rigtig hyggeligt at læse om jeres katte. Det var superhyggeligt med en katte-giveaway, så det er ret sikkert ikke sidste gang, der kommer sådan en på bloggen.

Der kommer i øvrigt inden længe endnu en jule-giveaway. Den er dog ikke med kattetema, men med en rigtig hyggelig præmie. Så kig forbi bloggen og deltag, hvis I har lyst :)


Nu, hvor vinderen er fundet, vil jeg vende tilbage og kommentere jeres indlæg :)

2 kommentarer:

  1. Nøj, hvor dejligt! :) Så kommer der julestemning inden længe.
    Har sendt dig en mail :)

    Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, den er modtaget :) Får pakket kalenderen og sendt den inden så længe. Håber, Rita bliver rigtig glad for den.

      Slet