søndag den 4. december 2016

2. søndag i advent

I dag er det 2. søndag i advent og endnu en gang tid til at kigge, hvad julesokkerne indeholdt af dejlige ting her til morgen :)

Min julesok indeholdt i dag disse fine ting:

Honningkagemand fra Medusa til ophæng. Han skal helst sikkert på juletræet <3 Vi har efterhånden en del juletræspynt fra Medusa. Jeg har de to ophæng, jeg har fået i år (fik også et fint med julestjerne sidste søndag <3), og så fik jeg et ophæng med lakridskonfekt af Christians forældre for et par år siden. Derudover har Christian fået nogle snemænd (de små, flade) og vi har et sæt store snemænd også. Glæder mig meget til at få det hele på træet i år :)




Servietter til julehyggen i december. Motivet er Medusas rensdyr, et forskelligt par på hver side. Den side, der vender opad her, har nogle rensdyr på, som jeg ejer. Jeg fik dem i adventsgave af Christian sidste år, og de er noget af mit favoritjulepynt :)




Et sæt nye spørgsmål til vores Bezzerwizzerspil. Vi er begge ret glade for paratvidenspil og spiller dem ret jævnligt. Så det er dejligt med nye spørgsmålskategorier, og denne, der handler om film, er lige noget for os begge, da vi er vilde med film :)




Rigtig dejlige gaver til mig <3 Til Christian var der i dag:

Foucault's Pendulum, en roman af Umberto Eco. Jeg hørte en anbefaling af den i Go' Morgen Danmark for et halvt års tid siden, hvor den blev anbefalet til alle, der var glade for Dan Browns bøger og gerne ville læse noget, der var lidt mindre mainstream, men i samme genre. Der tænkte jeg straks på Christian, for han har været glad for at høre Dan Browns bøger som lydbog, da han havde længere på arbejde, end han har nu. Så jeg håber, at han vil synes om den her bog også. Han glæder sig i hvert fald til at komme i gang :)




Derudover var der lidt godt til hans Nespressomaskine. Hans absolutte favoritkaffekapsel, som han er ved at løbe tør for :) Så kan han lidt igen.




Hos Christians forældre, som jeg også har lavet pakkekalender til i år, har pakkerne i dag indeholdt et sæt fine hvide, glaserede lyskugler med varmt LED-lys i, udskåret med stjerner for at lyset kan slippe ud (til hans mor) og lækre chokoladetrøfler fra Hotel Chocolate (til hans far). :)

Tak, fordi I kiggede med :) Mere får I ikke herfra i dag, for inden så længe skal huset fyldes op af en skøn duft af julekager. Vi skal nemlig i gang med at bage vaniljekranse <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar