tirsdag den 4. oktober 2016

Kanelsneglens dag!

Som den opmærksomme læser ved, elsker jeg årets madrelaterede temadage, da det giver en ekstra god undskyldning for at gå i køkkenet og lave noget lækkert ;) I dag er det kanelsneglens dag! Det er egentlig en svensk tradition, men den må for min skyld gerne blive dansk, da jeg elsker alt med kanel <3
 
I anledning af kanelsneglens dag vil jeg i dag dele opskriften på verdens bedste kanelsnegle med jer. De er lækre, bløde og snaskede og så gode, at Christian selv har været nødt til at bage dem i løbet af det halve år, jeg efterhånden har været sat ud af spillet i køkkenet. Opskriften har jeg postet her på bloggen før, men den fortjener i den grad en fremhævning på en dag som i dag :)
 
Er der noget bedre end en lun og lækker kanelsnegl og en kop varm et-eller-andet på sådan en efterårsdag? <3 Opskriften på verdens bedste kanelsnegle finder du her: Lækre, snaskede kanelsnegle med marcipan.
 
 

2 kommentarer:

  1. Mums, det var først da jeg allerede havde guffet en halv kanelsnurre i mig, at jeg fandt ud af, at det er kanelbollens dag. Fantastisk påfund.

    SvarSlet