tirsdag den 22. september 2015

Vinderen af fødselsdags-giveaway'en er fundet!

Så oprandt dagen endelig, hvor det blev tid til at finde vinderen af min fødselsdags-giveaway i anledning af bloggens 4 års fødselsdag.

Og det er netop i dag, at bloggen fylder 4 år :) Forstår slet ikke, at bloggen allerede er så gammel, for 4 år er lang tid. Men jeg vil gerne benytte lejligheden til at sige tak til alle jer, der følger med - læser, og også jer, der ind imellem kommenterer. Det betyder rigtig meget for mig. Jeg er også glad for den feedback, jeg får på den mad, jeg laver, for det er dejligt at vide, at nogen bruger de opskrifter, jeg lægger ud her på bloggen :) Jeg håber, at I fortsat vil følge med her på bloggen. Jeg pønser i øvrigt igen med en giveaway til jul - en adventskalender til kat, ligesom jeg lavede sidste år, så I kattefans derude er ikke glemt ;)

Tak også for jeres fortællinger om fødselsdagsbordsfavoritter i kommentarerne til konkurrencen. Det er altid spændende for mig at læse, hvordan madkulturen er i andre hjem :) Og det har været rigtig hyggeligt at læse om jeres fødselsdagstraditioner.

Nu vil jeg ikke trække den længere. Se under billedet her, hvem den heldige vinder blev!

Den lækre præmie :)



Jeg har igen været forbi random.org for at få hjælp til at trække en tilfældig vinder.

Og vinderen er: Låvise! Stort tillykke! Jeg håber, at du bliver rigtig glad for bogen :) Du skal sende mig en email senest tirsdag 29. september med din adresse, så jeg ved, hvor bogen skal sendes hen. Modtager jeg ikke adressen inden for det angivne tidsrum, vil der blive trukket en ny vinder.



Tak til alle jer, der har haft lyst til at deltage i konkurrencen :) Nu vil jeg gå tilbage og kommentere jeres kommentarer i konkurrencen. Rigtig god dag til jer alle :)

5 kommentarer:

  1. Yeah, hvor fedt, tusind tak søde

    Sender dig en mail med det samme :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme :) Håber, du bliver glad for bogen. Jeg har modtaget din adresse.

      Slet
    2. Det er jeg sikker på at jeg gør <3

      Slet