søndag den 11. marts 2012

Knap så lazy søndag

Vi havde en hyggelig aften i går, selvom det var lidt svært at ryste brevet af sig. Det var et dejligt gensyn med Pulp Fiction, og man lader sig nemt rive med ind i filmen, så der var lidt roligt på øverste etage imens.

I dag har jeg ikke koncentreret mig ret meget om brevet. Det var noget af et chok at læse det i går, og det påvirker mig en del. Også selvom jeg ikke lige går og tænker så meget over det hele tiden. Men jeg har været en del anspændt på det sidste, og angsten er kommet snigende tilbage. Det kunne jeg også godt mærke, da vi var ude og handle tidligere i dag. Måske ansporet af brevet i går.
Jeg kan mærke, at jeg lige skal trække vejret, inden jeg skal i gang med at kigge på brevet og få snakket med Hvidovre omkring mit frie sygehusvalg. For brevet gav ikke den store klarhed over hvilke alternative sygehuse, jeg kunne bruge. Det vedlagte materiale var simpelthen ikke til at gennemskue.

Derfor har jeg prøvet at koncentrere mig om noget andet i dag. Vi har som sagt været ude og handle et par småting ind i dag, og da vi kom hjem, har vi gået og lavet lidt. Christian har været udenfor og beskære lidt hist og her, og har fået samlet en masse pap, der er båret ned i garagen, til vi kommer afsted på genbrugscentralen med det.
Jeg har været i gang med at rydde ud i køleskabet, så der bliver plads til den mad, der skal stå der næste weekend, når jeg får fødselsdagsgæster. Min far og Marianne overnatter her, så det skal der også lige forberedes til, og ellers kommer Christians forældre og hans fætter og kæreste. Så vi bliver 8. Ellers har jeg gået og ryddet lidt op og fået vasket noget tøj, så der har ikke været så meget tid til bekymring over brevet.

Inden så længe skal vi i gang med aftensmaden. Vi skal bare have nogle hjemmelavede burgere. Mine bliver bare med bøf og "ufarlige" grøntsager pga. min mave. Det smager nu okay, selvom jeg havde foretrukket at få den med ost, løg og dressing også.

Den næste uge kommer til at gå med at forberede ting til på lørdag. Der er lidt af maden, der skal laves i løbet af ugen, og der skal naturligvis handles ind til den også. Håber, folk kommer til at nyde maden. Jeg synes i hvert fald selv, at menuen er lækker. Men den afslører jeg ikke herinde, da jeg ved, at der er nogen, der læser med ;) Så I må vente til på lørdag, jer der kommer der :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar