fredag den 16. marts 2012

En dejlig forårsdag i haven


Nu varer det ikke længe, inden vi får gæster. I dag skal vi have det sidste på plads inden i morgens besøg. Jeg har fået bagt lidt og skal lave lidt andet, og vi skal have købt det sidste ind, og så skal der lige køres en tur med støvsugeren senere.

Jeg får ikke sovet så godt for tiden. Har alt for meget uro i hovedet, så jeg har svært ved at sove, og vågner mange gange om natten. Og har mareridt mindst en gang hver nat, nogle gange flere. Så jeg er lidt tyndslidt for tiden. Sådan er det bare, når jeg skal noget.
Jeg har været i haven en halv times tid i eftermiddag med kattene og slappe af lidt, hvor vi bare sad på græsset og nød solen. Havde kameraet med, men fik ikke det mest spændende med ind. Mest skud af kattene ;) Her er et par. Det første er fra den anden dag af Putte og det andet er fra i dag:





Jeg glæder mig til i morgen. Maden bliver rigtig lækker, og de fleste forberedelser er på plads. Har fået vasket sengetøj til de overnattende gæster i dag, og det har hængt og tørret ude i solen.

Lige nu venter jeg på, at Christian kommer hjem. I dag er dagen, hvor han endelig får købt det kamera, han har gået og savlet over så længe (Canon Eos 7D kamerahus). Han er kørt en tur til Virum efter arbejde for at hente det. Han syntes ellers ikke, han ville kunne nå det, for vi skal jo også ud og handle og sådan. Men jeg er sikker på, at vi nok skal nå det hele, så sendte ham afsted derind. Jeg ved, han bliver så glad, når han får det kamera, og han trænger også til lidt ekstra glæde, for det har været en hård tid for os det sidste halve år.

Det er jo også en dobbelt glæde for mig, for ud over at jeg selvfølgelig er glad for at se ham glad og nok får lov til at prøve hans nye kamera også, betyder det, at jeg også får nyt kamera :) Jeg skal nemlig købe hans gamle 50D. Det glæder jeg mig utroligt meget til. Jeg savner sådan en større skærm på mit gamle kamera, og 50D'eren kan en del mere end mit gamle. Så det er jo dejligt :)

Nu vil jeg snart gå i gang med at kigge på noget aftensmad til os, så vi kan få lidt at spise, inden vi skal ud og handle det sidste ind, så ikke mere herfra nu. På gensyn til jer, jeg skal se i morgen, og ellers god weekend til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar