fredag den 23. marts 2012

Back to normal

Nu er det et stykke tid, siden fødselsdagen blev holdt, og tingene er ved at vende tilbage til normalen. Jeg er ved at vende tilbage til mit normale søvnmønster, og sover godt igen om natten, heldigvis. Det hjælper meget på, hvordan jeg har det i dagligdagen.
Noget andet, der også hjælper, er al det solskin og varme, vi har for tiden. Jeg kan have havedøren til at stå åben og få frisk luft herind (hvilket er nødvendigt, for selv nu bliver der 30 grader i stuen, når gardinerne er rullet fra), og jeg får gået nogle ture i haven med kattene og nydt solskinnet.

Som jeg skrev for en uges tid siden, har Christian fået nyt kamerahus. Jeg har fået købt hans gamle 50D, og det er jo helt fantastisk! Den skærm gør bare en kæmpe forskel, og det kan jo også yde en del mere end mit gamle kamera. Havde det med i haven den anden dag og fangede sådan en fætter her:



Mine billeder ligger jo på min fotoblog, og jeg har også fået smidt hønen her derind. Jeg glæder mig så meget, til der kommer mere liv i haven, så der er mere at fotografere.

Planen for i dag er, at jeg skal have vasket noget mere tøj, og så skal vi en tur i Poppi dyrecenter, når Christian kommer hjem for at kigge på nye fisk til akvariet. Christian købte jo et 350 liters akvarium i efteråret, som vi selv har sat baggrund i (under meget møje og besvær pga. mine smerter før min operation), og det ser bare superflot ud, synes jeg. Vi har også en del fisk allerede, men jeg synes, det kunne være sjovt at få nogle platyer i også, som jeg selv har haft tidligere i mit mindre akvarium, fordi de er farverige og også får unger af og til, hvilket er spændende at følge :)

Inden alt for længe skal jeg ud og afpudse en svinemørbrad, der skal marineres i barbecuesauce til vores aftensmad i aften. Fremgangsmåden er den samme som den hickorymarinerede, bare med en anden marinade. Tilbehøret bliver ovnkartoffelbåde, bearnaise og noget salat.

Jeg håber at komme en tur i have i dag også, men lige nu er det overskyet og køligt. Håber, at solen snart brænder igennem, for ellers skal jeg vist have lukket havedøren.

Nu må jeg vist hellere komme i sving med et eller andet. God weekend til jer derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar